ARCHIWUM
gru 16, 2020

 

Informujemy, iż w dniach 24.12, 25.12, 26.12, 31.12 oraz 01.01 basen będzie nieczynny, tym samym zajęcia w tych dniach zostają odwołane.

 

 

 

 

Pozdrawiamy i zapraszamy na zajęcia od 4 stycznia wg harmonogramu

gru 13, 2020

 

 

lis 7, 2020

INFORUMJEMY, ŻE DNIA 11 LISTOPADA NIE MA ZAJĘĆ NA BASENIE. OBIEKT CW LAGUNA BĘDZIE W TYM DNIU NIECZYNNY. W POZOSTAŁE DNI TYGODNIA ZAJĘCIA PROWADZONE SĄ NORMALNIE. 

paź 19, 2020

UKP MARLIN informuje, że od dnia 20.10 (wtorek ) w związku z możliwością prowadzenia zajęć sportowych w grupach zorganizowanych, wznawiamy zajęcia wszystkich grup pływackich na basenie sportowym. Zajęcia odbywać będą się według harmonogramu ustalonego na początku sezonu, jedynym wyjątkiem są grupy treningowe ZS1 oraz ZS2 dla których będzie zmieniona godzina zajęć. W celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt z trenerem grup.

paź 16, 2020

W związku z niezrozumiałą decyzją rządu dotyczącą zamknięcia pływalni w całym kraju od 17.10 (sobota) treningi na basenie zostają zawieszone do odwołania. Jednocześnie informuję, że w dniu dzisiejszym zbierze się zarząd klubu w celu rozważenia planu awaryjnego dla zajęć na basenie oraz opracowania innej możliwej formy treningów. Mamy wielką nadzieję, że treningi na pływalniach wrócą niebawem.

 

 

 

PREZES UKP MARLIN 

JOANNA MARKIEWICZ

 

wrz 13, 2020
Dzisiaj odbyły się pierwsze zajęcia z gibkości w The BODY Gryfino. Następnie nasi zawodnicy przeszli na pływalnię i rozpoczęli trening pływacki ze swoimi trenerami.
Zapraszamy do odwiedzenia galerii w celu obejrzenia fotorelacji z zajęć gibkości.

A teraz kilka słów na temat samej gibkości:
Gibkość jest bardzo istotnym elementem naszej sprawności fizycznej. Każda osoba, dążąca do utrzymania zdrowego ciała powinna nad nią popracować. Duży poziom naszej gibkości ułatwia życie. Sprawia, że jesteśmy w stanie wykonywać każde ćwiczenie sprawności fizycznej. Gibkość to nic innego jak maksymalny zakres ruchu, który jesteśmy w stanie osiągnąć w poszczególnych stawach.

Zalety ćwiczeń rozciągających mięśnie:
- zwiększają napływ krwi od mięśni ciała,
- rozluźniają mięśnie ciała,
- minimalizuja ryzyko wystąpienia kontuzji,
- poprawiają gibkość ciała,
- zwiększają zakres ruchu,
- zmniejszają poziom kwasu mlekowego w mięśniach,
- przyspieszają potreningowy proces regeneracji mięśni,
- przeciwdziałaja przykurczom mięśni,
- wzmacniają więzadła,
- poprawiają samopoczucie,
- uelastyczniaja ścięgna,
- poprawiają sylwetkę.

 

<< < 
Strona 2 z 28
 > >>